Kozma Szilárd, pénzcsaló, megélhetési
asztrológusról megírtam, hogy sarlatánság, amivel foglalkozik.
Lebeszél krónikus beteget a gyógyszerszedésről, teljesen
felelőtlenül, az ő bulvár tudományát helyezve előtérbe.
Valami karmikus bűn mesével ált elő, mint a bulvárok. És
természetesen az ő metafizikáját és asztrológusi tudományát
tekintette gyógyírnak. Ettől végtelen dühbe gurult. Mivel a
veréssel való fenyegetéssel nem ért el semmit, személyem elleni
lejárató kampányba kezdett. A szekusok módszerét vette elő,
akik a számukra gyanús személyt, akit üldöztek, azzal járatták
le a környezete előtt, besúgóik által, hogy besúgó. Ezzel a
bélyeggel, erkölcsi lejáratással, próbálták lehetetlenné
tenni. Ez egy űrt eredményezhet a személy körül, mert mindenki
megvetően néz rá. Na, ez a fegyver nem szűnt meg a
kommunizmussal. Csak éppen már nem annyira hatékony.
Szilárdka ezt találta leghatékonyabbnak
bosszúszomjában, velem szemben. Gondolta megrettenek attól, hogy
mekkora erkölcsi veszedelembe kerülhetek ország, világ előtt.
Miből gondolta?! Magából indult ki! Mint hamis tanítónak, nagyon
fontos a pozitív erkölcsi megítélés, mert ezen alapszik
megélhetése. Megijedt, hogy a sarlatánságon alapuló vállalata
bebukik. Félt, hogy oda lesz a könnyű megélhetés, munka nélkül,
szellemi szemfényvesztés árán. Szóval ő megijedt. Azt hitte,
mivel magából indult ki, mert aki el van telve magával, mint ő,
csak magából indulhat ki, hogy ha ő pánikba esett, akkor én is
megijedek, ha ő ijeszthető, akkor én is az vagyok. Na, ez neki nem
jött be, ezzel fogott mellé.
Aki annyira berezel a megélhetése csődjétől,
az a társadalom véleményétől is függő, konformista. A régi
nagy mesterek, akik fölött érzi magát, ez az énje inflációja,
épp ezt vetették meg, a megélhetéstől való függést, és a
társadalom véleményétől való függést. Metafizikusi, meg
asztrológusi tanítóskodása, hamvaskodása, alapja a társadalmi
elfogadottság, a szellemi konformizmus. Énje inflációjából
kifolyólag, ezzel akar uralkodni, közelebbi és tágabb
környezetén. A szellemi hatalmi törekvésnek egy rejtett, nála
még alattomosnak is mondható formája. Gyökerei a gyermekkora meg
nem oldott problémáiban rejlenek. Ő maga vallotta be, hogy nagyon
gyáva kisgyermek volt. Ezt felnőtt korában szellemi
hatalmaskodással kompenzálja.
A társadalom szemében a pozitív erkölcsi
minősítés értéktelen, mert a társadalomnak nincsen morálja. A
társadalom nem más, mint identitás nélküli tömeg. Ahol nincsen
identitás, ott nincsen morál sem. A morál önmagában nem érték,
csak farizeizmus lesz belőle, ha önérték lesz. Csak a személy
teljessége, individuációja elérése folyamatában kap szellemi
értéket. Főleg, mint anarchista nagyon károsnak tartom a
társadalom kegyeit lesni, mert szellemileg, lelkileg lebénít.
Ezért volt fölösleges erőfeszítés számára, hogy rossz házunk
fotójával járasson le bennünket a netten. Öröm volt nézni,
ahogy a rossz házunkkal való megalázás háborúja, a nyilvánosság
előtt, végül is csak az ő elméjében zajlott. Az ilyen szellemi
megalomániás saját elméjében, saját belső világában vívja
háborúját, mert megalomániája saját személyisége börtönébe
zárja. Azt hitte, mert a konformista ember elméjével tud csak
gondolkodni, hogy majd a szégyentől megijedek és elhallgatok, nem
lesz bátorságom írni többet róla. Csak az a helyzet, hogy az
igazi misztika, már a kezdetben, alapvetőnek tartja a konformitás
kényszerének meghaladását. Persze nem az ő misztikája, amibe a
beavatást ígéri. Innen is látszik, hogy hamis misztikus.
Erőltetett misztikus. Akinek a misztikája az önmaga elől való
menekülés. Aki fél, önmaga elől menekül.
Tehát ő egy igazi, aljas rágalomhadjáratba
kezdett, amiket hazug meséire alapozott. Azt állította, hogy én
89 előtt besúgtam, szerepelek a szekus dossziéjában. Azt
állította, hogy másolatokkal fogja ezt igazolni. Egy alkalommal,
ezzel az ürüggyel akart beférkőzni a házunkba, hazug, aljas
módon, hogy hozza a másolatokat, nézzük meg közösen. A kapunk
előtt kiadtam az útját, mert nem volt nála semmi, nem volt, hogy
legyen. Átlátható volt a csel. Ha lett volna valami, akkor, ahogy
a lakásunk fényképeit, felrakta volna a nettre és nem akart volna
hozzánk betolakodni.
Végül belezavarodott a hazugságaiba. Elég
korán, egy ilyen bölcsnek, mint aminek tartja magát, illett volna
csak jóval később belezavarodni a hazugságaiba. A szekus
dossziéja, állítólag rám vonatkozó oldalainak története, itt
járta után, már úgy folytatódott, hogy kérte a másolatokat a
CNSAS-tól, a volt Szekuritáté irattárát vizsgáló bizottságtól
és várja, hogy megkapja. Egy idő után hozzászólásában a
Scribden röviden annyit írt, egy írásom alá, hogy megkapta, és
igen szerepelek benne. De nem értem, aki képes volt Szeredából, a
bosszútól fűtve eljönni Kökösbe, kb. hetven kilométer, hogy
fényképezze a lakásunkat, hogy feltegye a nettre, ki képes volt
betolakodni udvarunkra filmezni és szájba verni engem, mikor
kiadtam az útját, az, ha tényleg birtokában lett volna valami
olyasminek, amit állított, akkor rég feltette volna a nettre.
Amikor a netten számon kértem tőle a bizonyítékot, a hangosság
retorikájával akarta a szót belém fojtani. Azt a benyomást
akarván kelteni, mintha ő egy annyira nyilvánvaló dologról
beszélne, mi már rég bizonyított, nem is kell azt már
bizonyítania, olyan rég köztudott tény. Mintha tényekről
beszélne, azt játszotta meg, amikor bizonyítékot kértem, ezzel
tussolva el, hogy nincsen bizonyítéka. Ezért használja, nyakra –
főre, a „volt besúgóm” kifejezést. Ez a belül bizonytalan
emberek fő fegyvere. Végül nyílt levélben fordultam hozza,
melyben kértem, hogy ha nyilvános a vád, legyen nyilvános a
bizonyíték is. Erre fel sem bizonyított.
Később, amikor látta szorul a hurok a nyaka
körül, világos kezd lenni, hogy rágalmaz, azzal akart
kikecmeregni a hurokból, hogy jogilag érvényes bizonyítéka
nincsen – de ugye más van. Ez a kimagyarázó, csűrő, csavaró
hazudozás a másik fegyvere. Holott én csak annak a nyilvánossá
tevését kértem, amiről azt állította, hogy a birtokában van,
pusztán csak állításai alátámasztására.
Mindezek után, hogy többszöri kérésemre sem
tudott bizonyítékokat felmutatni, volt pofája, egy nyílt levélben
a blogtérnek, melyben kérte az őt támadó írásaim levételét a
blogomról, arra hivatkozni, hogy a CNSAS-tól papirost kapott, hogy
én rá állított besúgó voltam. Valahogy azt akarta sugallni,
hogy a CNSAS-nál látták, hogy én, milyen aljas módon támadom,
és szöktek a segítségére, mert ő ugye egy olyan nagy valaki,
szellemi tekintély, hogy rögtön a támogatásukról biztosították
egy ilyen szörnyűséggel szemben, egy volt besúgójával szemben,
és ezért kapta a „figyelmeztető” papirost, hogy én ki is
voltam. Természetesen, nagyvonalúan ott is mellőzi a CNSAS
dokumentum mellékelését. Miért?! Nem lehet mindkettőnknek!!!
Mivel nekem van, neki nem lehet.
Besúgózását megunva én tényleg a CNSAS- hoz
fordultam. Telefonon Csendeshez, hogy mitévő legyek. Az ő
javaslatára, fordultam az elnökhöz, egy kérés formájában.
Szilárdka, mivel azt állította, hogy „KOKOSI” fedőnevem volt,
rájátszott kökösi lakhelyemre, hogy hihetővé tegye magát,
feledve, hogy 92 – ben kerültem Kökösbe, kértem, Csendes
javaslatára, az elnöktől, hogy járjanak utána, hogy a „KOKOSI”
fedőnév egyáltalán létezik-e. Személyi jogokra hivatkozva, erre
nem kaptam választ. De a CNSAS dokumentum tartalmazza, hogy
semmilyen formában nem szerepelek a nyilvántartásukban. Vagyis sem
besúgóként, sem üldözöttként, mint, akinek dossziéja van.
Alább a dokumentum aláhúzott sorai erről szólnak, ami bizonyítja
ártatlanságomat és azt, hogy Szilárdka aljas módon rágalmaz. Az
alábbi dokumentumom a CNSAS-tól azt bizonyítja, hogy ha nem vagyok
nyilvántartva, náluk, akkor Szilárdkának sem szerepelhetek a
szekus dossziéjában, meg a CNSAS-tól sem kaphatott értesítést,
amint azt a Blogtérnek írott nyílt levelében közönséges hazug
módon állítja, ahol kéri, írásaim levételét.
Én már évekkel ez előtt kértem a szekus
dossziémat, amit említ az alábbi dokumentum is, de azt a választ
kaptam, hogy nincsen. Ami nem nagyon hihető, azok után, hogy 82-ben
a katonai titkosszolgálat is kihallgatott, utána, teológusként
volt néhány kihallgatásban is részem. 89 december 5 – én, már
csak egyszerű munkásként hallgattak ki Udvarhelyt a szekusok, mert
a katolikus teológiát 5 év után ott hagytam. Azért hallgattak
ki, mert lőszerlopással gyanúsítottak. Amit lehet, hogy a
hatalomátvételnek köszönhetően úszhattam meg. Egy ilyen
gyanúsítás, 89 előtt elég veszélyes volt, sokszor börtön lett
a vége, mert a szekusok kedvenc alaptalan vádja volt, amivel
ártatlan embereket tettek hűvösre.
Közvetve, épp a CNSAS berkeiből tudom, hogy
aki 89 előtt zaklatva volt a Szekuritátétól, de kérésére mégis
azt a választ kapja, hogy nincsen dossziéja, az azt jelenti, hogy
most is figyeli a román titkosszolgálat. Szilárdka, olyan
helyzetbe akart hozni, mint a szekusok annak idején „ügyfeleiket”.
Besúgóként szeretne lejáratni, amikor üldözött voltam. Most is
SRI ügynöközéssel rágalmaz, hogy rá vagyok állítva, amikor
most is megfigyelt vagyok. Ő megkapta a dossziéját, tehát egy
eszement asztrológust nem tartanak fontosnak titkosék.
Alább a Szilárdka besúgózását „cáfoló”
CNSAS dokumentum található.