Kozma Szilárd, ez a
pénzcsaló, svihák asztrológus, szeret zengzetes címeket adni az
ellenem írott, engem „leleplező” írásainak, mint annak az
írásának a címe, mely így szól: „Nagy Attila (Puli), a SRI
misztikus ügynöke”. Gyakran hangoztatja, hogy „volt besúgóm”,
amivel 89 előtti besúgással vádol, hogy én ráállított ügynök
voltam. Ezek az eddig nem bizonyított állítások, rágalmak, nem
engem lepleznek le, hanem őt, mert eddig csak hivatkozott CNSAS
dokumentumra, mely tartalmazza, hogy én ráállított besúgó
voltam, de nem látta azt még senki. Az aljas gazember képes azt
hazudni , hogy van ilyen dokumentuma. De aki képes volt
Csíkszeredából, Kökösbe jönni, hogy ellenem terhelő dolgokat
gyűjtögessen, ellenségeimtől, kikről ugyan úgy megírtam az
igazat, mint róla, nyomozzon utánam, amivel aztán támadhat az
interneten; aki képes volt udvarunkra betolakodni, filmezni, hogy a
lakásunk állapotával lejárasson, annak, ha tényleg lenne valami
papírja a CNSAS-tól, már rég lobogtatná az interneten – a
CNSAS a volt Szekuritate dossziéit vizsgáló bizottság. Szilárdka
leleplezésének mértéke annál nagyobb, minél magasabbra helyezi
Szilárdka magát a szellemi ranglétrán. Magát a legfelülre
helyezi, mert ő többet tud a teremtésről, mint a keleti és
nyugati mesterek. Egy biztos, hogy a keleti és nyugati mesterek
közül egyik sem volt aljas, mint ez a svihák, pénzcsaló,
közönséges hazudozó.
Mi célt szolgál ez a SRI-sezés,
ez a „volt besúgóm”-ozás? Ezek nem mások, mint
megbélyegzések, stigmatizálás. A megbélyegzés szerepe, a bélyeg
szerepe, hogy a megbélyegzettet, a rásütött bélyeg révén
kiközösítse a társadalomból, a közösségből, melyben él –
vagy élni kényszerül. Ezt a célt szolgálja az általa is sokat
hangoztatott papságból való kirúgás. Vagyis a megbélyegzett,
belülről, a társadalom biztonságából, kívülre kerül, a külső
bizonytalanságába, kiszolgáltatottságába. A kívül kerülés
súlyossága csak ontológia alapokból érthető, az ember alapvető
fenyegetettségéből. Az ember alapvető fenyegetettsége nem más,
mint amikor a nem-Léttől érzi magát fenyegetve. Minden fenyegetés
ennek a megnyilvánulása csak. A társadalom, az azon belül lét,
lényegében védekezés, a nem-Léttel szemben, mit a külső, a
kívül levés testesít meg. A társadalmon kívül lenni, nem más,
mint a nem-Léttől direktben fenyegetve lenni. Természetesen a
kívül lenni, csak annak jelenti a nem-Léttől való fenyegetést,
ki előle a társadalom anyaméh, anyai öl biztonságába menekül,
ki nem mer kívül is lenni, meg belül is, a kettőt egyesítve. Ki
nem meri elveszíteni életét, a kint létben tapasztalható
nem-Létben, az attól való fenyegetettségben. De aki elveszíti
életét, a kint nem-Létében, az elnyeri életét, azt a mély
belső valóságot, mit a társadalmi belül levés biztonságáért
megtagadott. Aki megnyeri életét az elveszíti, mondá Jézus.
Nem csak a társadalmon belül levés
jelenti a biztonságot és azok hiánya a nem-Léttől való
fenyegetést. Ezt azok által lehet igazán bemutatni, amikkel
Szilárdka tudattalan materializmusa támad. Rossz a házunk, anyagi
nyomorban élünk, egészségtelen vagyok, kopasz vagyok, öreg
vagyok, öregebbet mutatok, mint ő. Természetesen ezekben ő, mind
pozitív, pozitívabb, mint én. Kényszeresen bizonygatja, hogy több
mint én. Majd fény derül a kényszeresség okára is. Tehát ezek,
amikkel támad ezek mind negatívumok. Lényeg, hogy nem csak
Szilárdkának, hanem korunk emberének. És miért?! Mert a nem-Lét
általi fenyegetettség érzése nyilvánul meg bennük az ember
számára. Ennek nyomán jött létre az a sztereotip
személyiségideál, mely szerint ma a modern ember él, mely
elutasít mindent, ami negatív, mert azok által létét érzi
fenyegetve, a nem-Lét által. A nem-Lét általi fenyegetettség
elől, a modern ember - de más formában más koroké is, egyik sem
kivétel, csak a ma embere életében a legsúlyosabb probléma - egy
egyoldalúan pozitív, a negatívat egyoldalúan elutasító,
sztereotip emberképben próbál menedéket lelni, a nem-Lét
fenyegetése elől. Ez a nem-Lét elől menekvés társadalmának,
sztereotip személyiség ideálja. Ez a nem-Lét elől menekülő
társadalmi belül lét, személyiség struktúrája. Egyik
strukturálója a társadalomnak, mi által maga is strukturálva
van. A társadalmi belül-léthez, a sztereotip személyiségideálhoz
való menekvés, nincsen következmények nélkül. A belső
én-központ elveszítésével jár. Ettől identitás nélküli
korunk tömegembere. A belső én-központ hiánya egy belső űrt
hagy maga után, mi nem más, mint a nem-Lét űrje, a belső üresség
érzete. A kívül lenni fenyegetettsége, belső fenyegetettséggé
válik. Ez a fenyegetés, a nem-Lét általi fenyegetés, növeli az
erőfeszítést, amivel az ember kapaszkodik a társadalmon
belüliségbe és a sztereotip én ideálba. De az erőfeszítés
növeli az űrt, egy ördögi kört hozva létre, miből végül
nincsen menekvés. Esetleg a teljes összeomlás.
Az emberek általában koruk
emberideálját kérik számon egymáson. Ha valaki esetében úgy
látják, hogy nem azonosult a kor emberképével gyűlölni kezdik.
Igaz, hogy azért egy korban több emberkép van, és sokszor ezek
ütköznek, de akkor is van egy közös vonásuk, hogy sztereotipek
és lényegében ez az igazi probléma. Valakit megvetni rossz lakása
miatt, anyagi nyomora miatt, eléggé átfogó sztereotip magatartás,
mert a nem-Lét általi fenyegetettség nyilvánul meg általuk.
A normalitás ma azt jelenti, hogy
azonosulsz a pusztán sztereotip létmóddal. Szilárdka, a sok
fenyegetés között azzal is fenyegetett, hogy beperel és nagyon
nagy összeget fog követelni. Mikor látta, hogy nem ijedtem meg,
bolondnak nevezett, mert szerinte minden „normális ember”
megijed, egy olyan anyagi fenyegetéstől, amivel ő fenyegetett. Az
anyagi veszteségben a nem-Lét általi fenyegetést éli meg az
ember, már akinek léte arra alapozódik. Ha Szilárdkának ez a
normalitás, akkor ő materialista és csak látszatra szellemi
ember, mivel nála a szellemiek is materializálódnak, puszta
gondolatként, lélek nélkül. A belső űr, mi benne van, puszta
gondolati matériává teszi a legmagasabb gondolatait is. Ha neki a
normalitás ez, hogy félni kell az anyagi veszteségtől, akkor ő
is fél. Fél a nem-Léttől, a belső űrtől, ezért menekül
előle, és ezért, védekezésül, azonosul, a normalitás
sztereotípiáival. Ezek alapján ő a bölcs tanító, pusztán csak
egy sztereotip személyiség, azzal azonosul, mi kizárja a
bölcsességet.
Szilárdka lényegében korunk
sztereotip személyiségét kéri számon rajtam, mivel ő azonosult,
lelkében egy űrt hagyván maga után. Ez ellen a belső űr ellen
küzd Szilárdka, asztrológiával, metafizikával, ezekhez menekül.
Mivel csak menekül, ezek csak növelik a benne lévő űrt. Az
üresség szörnyen gyűlöli ki nem üres. Azt hiszi, hogy
mérhetetlen csapást mér rám az internet nyilvánossága előtt,
az előbbi negatívumokat hangoztatva. Nem mér ő semmilyen csapást,
mert amikor ezekkel harcol ellenem, ellenünk, akkor saját
sztereotip személyisége és saját belső üressége gubancában
vergődik. Szilárdka harca ellenem egy gubanc ember vergődése, nem
igazi harc, mert az ilyen legalább még arra sem képes, úgy
igazán. Hogy én mit csinálok vele?! Szórakozom Szilárdkával,
mint macska az egérrel!!!
Szilárdka korunk
személyiségideálját kéri számon rajtam, kinek pénze van, kinek
jó lakása van, egészséges, nem kopasz, egészséges a felesége.
Ezek hiánya, mind negatívum, ami alapján bárki negatív
besorolást kap. Ezeknek olyan jellege van, mint a középkorban a
bűnnek, stigmatizálnak. Szilárdka tudja jól, hogy mit csinál,
amikor besúgóz, SRI-sez, mert ez nem más, mint stigmatizálni
valakit, bélyeget sütni rá és ez egyenlő a kitaszítással a
nem-Létbe, minél szörnyűbb érzés nincsen, ennél kegyetlenebb
lélektani háborút nem lehet elképzelni valaki ellen. Csak az a
helyzet, hogy az én esetemben ez a fegyver nem hatékony, én már
rég szembefordultam a társadalmi bent léttel, kívül élek, a
pusztámban. Onnan tudom, hogy az ilyen háború valaki ellen, miért
olyan kegyetlen lélektanilag. Neki nehéz, mert ő a belső
gubancaiban vergődik, a nagy asztrológus, ki mindent tud az
emberről. Na, ez a gond nála, ez a mindent tudás gőgje, ezért
üres ott ő belül, mert ez is egy sztereotípia, mivel azonosul, a
szellemi ember, meg nem élt, pusztán sztereotip ideálja.
De épp ezzel árulja el magát,
hogy sztereotípiát kér számon rajtam, mert ezzel árulja el
személyisége pusztán sztereotip voltát. Mi áll távolabb a
misztikától, mibe ő a beavatást kínálja, a metafizikától,
miről bölcsködik, a bölcsesség mivel henceg, mint a pusztán
csak sztereotip személyiségnek lenni, belső ürességtől
kínzatva. Az igazi mély szellem messze ezen túl van.
A sztereotip személyiség roppant
érzékeny, ha kritika, támadás éri, mert létében érzi
fenyegetve magát. Léte és sztereotip személyisége egy és ugyan
az. Ezért érzi magát létében fenyegetve, ha azt bármilyen
támadás éri. Az ontológiai fenyegetettség érzésével küzd,
mert az őt ért támadások, neki a nem-Lét támadásai, mi
szorongással tölti el. Sztereotip személyiségét védve, a
nem-Lét ellen kénytelen küzdeni, aminél kegyetlenebb,
szorongatóbb nincsen. Ezt szánta nekem, de úgy néz ki fordítva
sült el a fegyver. Ő akart a lelki gubancból kiszedni, az, aki
benne vergődik. Ő állította rólam, a magas asztrológiai, bulvár
tudomány alapján, hogy tévúton járok. Aki sajt személyisége
börtönében vergődik, az milyen úton jár. Aki eljön
Csíkszeredából Kökösbe és betolakszik udvarunkra, tiltásom
ellenére, filmezni házunk állapotát, hogy milyen rossz, mikor
kiutasítom, szájba ver, az vajon milyen úton jár, ki ide züllik,
a „magas bölcsessége” ellenére?! A sztereotip személyisége,
és a belső üressége útját járja, azt az utat, melyre ezek
kényszerítik, mert ezek kényszerítő erők. Ezért kényszeres
Szilárdka háborúja ellenem, mert a belső űr, és a sztereotip
személyisége erre kényszeríti. A háború legnagyobb ellensége a
szabadság hiánya. Ezért nem tud igazán a ma embere háborúzni!
A társadalomban való bent lét,
egyik alapvető feltétele a saját lakás. Szilárdka épp ezzel
teszi fel a koronát az ellenem irányuló egzisztenciális
támadásaira. Azt állítja, hogy a lakást el fogjuk veszíteni a
per által. A feleségem megy a testvéréhez – ahhoz, aki
kicsinálta a lakásból, nagyon érdekes ez, az én megjegyzésem –
én pedig nem lesz hova ellegyek, mert engem nem fog befogadni senki.
Tehát a senki leszek, kinek semmije, senkije, senki nem nyújt
védelmet neki. Az ember legfőbb igénye a védettség. A
teljes kiszolgáltatottságot szánja nekem Szilárdka. Ebben
nyilvánul meg a nem-Lét általi fenyegetettség leginkább. A
teljes kitaszítottságban lesz részem, szerinte! Szilárdka a
maximálisra fokozta ezzel, a nem-Lét általi fenyegetésemet,
általa. Mert a legszörnyűbb, lelkileg, valakit a nem-Lét által
fenyegetni. Mindenen kivülre, a nem-Létbe helyezni valakit, az nem
más, mint a személyiség erkölcsi, ontológiai megsemmisítése,
meggyilkolása. Az agresszió szellemi, de sokkal valósabb, mint a
fizikai. Szilárdka ezzel árulja el, hogy neki a lényege az
agresszivitás. Forrása a belső űr, mi ellen azzal küzd, ha máson
uralkodhat, mást szellemileg megsemmisíthet. Mert a belső űrt, a
nem-Létezés belső űrjét, az uralkodás, a szellemi agresszió
nyújtotta illuzórikus létezés érzettel űzi el. Belső űrje az
által jön létre, hogy menekül belső önmaga elől. Az egész
metafizikázása, asztrológiázása, misztikázása, nem más, mint
menekülés belső önmaga elől és az annak nyomán létrejövő űr
elől. És egy ilyen akart engem a helyes útra terelni, ki menekül
önmaga elől, a terelgető tudománya révén. Az önmaga előli
menekülés is egy út, de ez az igazi tévút.
Szilárdka engem oda helyez, abba a
kinntbe, ahol minden misztika kezdődik. Elnézem hány ember, mint ő
is, képes azonosulni tanokkal, meditációs technikákkal, ami rém
könnyű, de elmenekülnek, az egész életükkel, az igazi misztikus
hely elől, ami nehéz, a kinti pusztaság elől, a benne való
egyedüllét elől, ahol senki vagy. A külső, hamis éntől, csak
itt szabadulsz meg és nem a szociális háló biztonságban
meditálgatva, keleti tanokat olvasgatva és azok frázisait
pufogatva a netten. Az igazi misztika a kitaszítottságban kezdődik,
ahol te vagy és az Isten. Nem az ezoterikus, bulvár honlapokon,
vagy kényelemben keleti metafizikákat olvasgatva! Az igazi misztika
a Jób könyvének misztikája, az elhagyatottság, mi Jóbot övezte,
ahol csődöt mondott minden vallásos válasz. Csak az tisztít meg
annyira, üresít ki, hogy az Úr beléphessen belsődbe, ahol már
ott is van. Ezt a hiteles misztikusok, misztikák mind tudták, csak
Szilárdka nem tudja, ki játsza a nagy misztikust, az általa
átverhető buta népségnek, az emberi butaság vámszedőjeként.
Mert a kint létben, nincsen már semmilyen misztika, csak te vagy és
az Úr. Az igazi misztika nem misztikus, nem metafizikus, azon túl
van. Ott kezdődik, ahol mindenki elnémul, mert úgy érzi minden
csődöt mondott. Ebben a teljes feladásban jelenik meg az Úr,
amikor már semmilyen misztikus tudománnyal nem állunk neki ellent.
Szilárdka misztikázása, metafizikázása, asztrológiázása,
tudálékoskodó, sztereotip személyisége, nem más, mint
ellenállás az igazi misztikus élménynek, ellenállás, Isten
tiszta jelenlétének, mit nem gátol vallás, sem misztika, sem
ezotéria, sem meditációs technika.
Beavatásról locsog a misztikába,
tudálékoskodik, amikor megveti a misztikus élmény születésének
igazi helyét, a senkivé levés helyét, a társadalmon kívül lévő
kintet, mert csak a senki veti le igazán a külső illuzórikus ént.
Csak a senki olyan egyszerű, hogy ne keljen neki tan, csak Isten, ki
a senkiben lakik. A keleti tanok után érdeklődők, szeretik
olvasni az elme csiklantó, csak elmeizgalmat jelentő,
metafizikákat, mik a belső ürességről, a Semmiről, ami
infantilis örömet okoz nekik, mint gyereknek a játékai. Sokan
pufogatják jelszóként, hogy a külső én illúzió, kényelmesen
olvasott keleti tanok alapján, de annak fájdalmas megsemmisülése
elől, a senkivé levés révén, elmenekülnek. Elmenekülnek az
egyszerűvé érlelő, mert az érettség egyszerű, nem magas
szinten tudó, senki volt elől, a tanok infantilis szeretetébe. A
szenvedéssel járó - a nehéz és nem könnyű, mint a keleti tanok
kényelmes olvasgatása - egyszerűség üressége már nem vonzó
számukra, csak a gondolatian kényelmes. Aki nem szenvedéssel,
egzisztenciális szenvedéssel szerezte ismereteit, az csak
tudálékos, mint Szilárdka. És viszonya ismereteihez infantilis,
mint gyermeknek játékaihoz. Szilárdka honlapja bevezetőjében azt
írja, keményen dolgozik - a ma emberének sztereotip szlogenje -
készíti a horoszkópokat. Ez nem kemény munka, hanem infantilis
játszadozás a horoszkóppal, mert Szilárdkának, a
horoszkópkészítés ugyan az, mint a gyerek, amikor játszik
játékaival. A gond az, hogy ezzel nem csak magával játszik, hanem
egyúttal, felelőtlenül emberek életével, sorsával is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése