2013. február 25., hétfő

Jegyzet - Kozma Szilárd pénzcsaló, megélhetési asztrológus és a vele kapcsolatos különös redőri jelentés


Kozma Szilárd, pénzcsaló, megélhetési asztrológust, annak nyomán, hogy betolakodott udvarunkra, tehát birtokháborítást követett el, meg szájba ütött, mikor ki mertem utasítani ökemét, feljelentettem a szeredai ügyészségen. A válasz már néhány hónapja megjött. Nagyon érdekes az ügyet nyomozó rendőr, jelentése (referatja). Egy olyan tanúvallomás kap hangsúlyt benne, mihez az ügynek konkrétan semmi köze. A kökösi Id. Bács István, a gazember hamis tanú szomszédom, aki megrágalmazott tanúvallomásában, hogy én lökdöstem meg Szilárdot, azt nyilatkozta még ezen kívül, hogy Szilárd segített pénzzel és én aljas módon mégis lejáratom a netten az írásaimmal. Ez Szilárdka gyakran hangoztatott kedvenc témája ellenem. Igaz, hogy ebbe már bele van zavarodva, mert épp Bács előtt állította, hogy azért támadom, mert nem adott kölcsönpénzt. Azzal támad, melyik megfelelőbb. Mikor azzal, hogy adott, tehát többszörös adósa vagyok, hol meg nem adott, és azért támadom.
A rendőr, mikor nyilatkoztam, akkor szigorúan az érdekelte csak, ami történt. Érdekes Szilárdka esetében fontos helyet kapott, egy olyan nyilatkozat, mihez az ügynek semmi köze. Hogy Szilárdka, az ügy szempontjából mellékes kedvenc témája bekerült a rendőr jelentésébe, hogy aztán esetleg lobogtassa ellenem, mint neki kedvező tanúvallomást, azt bizonyítja, hogy valaki, közbe járt az érdekében. Szerintem Kovászna megyéből, egy régi ellenségem, egy SRI besúgó elöljáró. Vajon Szilárdka miért kap támogatást SRI besúgótól, amikor ő besúgóz engem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése